Coaching Weblog

Fremtidsblog kan man læse en masse gode indlæg om coaching. Læs bl.a. Træk ved coaching i organisationer, skepticisme omkring coaching fænomenet, fremtidens menneske mfl. Måske lidt langt mellem indlæggene men til gengæld er kvaliteten af det enkelte indlæg uhørt god :-)

ps.

Hvis du ønsker at give mig et par kommentarer om denne weblog og samtidig indgå i en undersøgelse danskernes weblog vaner så tøv ikke og klik på nedenstående link

Gå til spørgeskema

Sidste 5 indlæg i blogging, coaching

3 Responses to “Coaching Weblog”

  1. Eivor says:

    Tak for reklamen for fremtidsblog:-) Er godt klar over at der til tider er langt imellem indlæggene…det er fordi jeg ikke helt kan beslutte mig for om blogge skal leve eller dø…tager jo noget tid, sådan noget bloggeri:-)

  2. Kristoffer says:

    Det tager tid. Og især når man skriver lange indlæg som du jo gør. Det være sagt så er det vel et spørgsmål om hvad man får ud af denne tid (værdien ved at blogge?) og hvad man ellers ville investere den i. Værdien i at blogge er vel forskellig fra person til person, men jeg synes at det giver mig mulighed for at reflektere, for at skabe ny viden og struktur på tanker/ideer. Og selvfølgelig også for at kommunikere og indgå i dialog. Og det føler jeg egentlig er ret meget for en relativ lille tidsinvestering :-)

  3. Claus-Ruben Romerus Andersen says:

    Det er i samspillet mellem menneskers kommunikation – det talte, det skrevne – det udtrykte, at vi udvikler vore tanker ideer. De kommer ikke af sig selv, men er resultater, konsekvenser af en igansat tankerække, som altid vil have sit udspring i erfaring. Og erfaring kommer dels af selvoplevelse, dels af tilegnet teori. Begge dele i samspil med andre menneskers skrevne eller talte ord.
    Intet kommer af intet – tanker kommer refleksion og analyse. Resultaterne af dem, kan vi opleve i det skrevne og talte ord, som altid vil være udtryk for resultatet af den kommunikative interaktion. Ofte forudsigeligt – men i det uventede rum, der hvor vi ikke kender resultatet på forhånd, fordi vi ikke kender alle præmisserne for modtagerens reaktioner, kan vi observere den mangel på lineært reaktionsmønster, som ligger til grund for innovation/kreativitet.

Leave a Reply